Αρχική σελίδα

Κυριακή 15 Ιουνίου 2014

Θέλω ακόμα μια βόλτα στα μεγάλα μας γιατί....



Θέλω ακόμα μια βόλτα, έχουμε ζήσει τόσα μαζί.
Θέλω ακόμα μια βόλτα στου Αιγαίου το γλυκό θαλασσί.
Θέλω ακόμα μια βόλτα στης ζωής μας τα μεγάλα γιατί.
Θέλω ακόμα μια βόλτα να κάνουμε μαζί.








Θέλω ακόμα μια στροφή να χορέψουμε μαζί.
Θέλω ακόμα ένα καφέ στο ξημέρωμα στο μπλε.


Θέλω ακόμα μια βόλτα έχουμε ζήσει τόσα μαζί.
Θέλω ακόμα μια βόλτα, να φεύγω μόνη να γυρνάμε μαζί
Θέλω ακόμα μια βόλτα στα μεγάλα μας γιατί.

Θέλω ακόμα μια στροφή να χορέψουμε μαζί.
Θέλω ακόμα ένα καφέ στο ξημέρωμα στο μπλε.....



Μια βολτα μικρη μου,μια βολτα...............να προσεχεις.......



Στίχοι:  
Φίλιππος Πλιάτσικας
Μουσική:  
Φίλιππος Πλιάτσικας


1.Φίλιππος Πλιάτσικας & Ελεωνόρα Ζουγανέλη

                                                      



8 σχόλια:

  1. Όμορφη Κυριακή φίλε μου, οι στίχοι σκάβουν...
    Να είσαι καλά
    Φιλί :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ομορφο....πολυ!!!
    Κι εγω,φιλε μου.....ποσα "θελω" και μενουν να περιμενουν στη γωνια της ζωης......
    Ευχομαι να εισαι καλα!!!

    Vailie*

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Eύχομαι να είσαι καλά φίλε...
    Καλό βράδυ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλή χρονιά να έχεις!
    Ξέρω πως είναι να μη γράφει κανείς.
    Αλλά θυμήθηκα πώς είναι πιο ωραίο να γράφει.
    Μη μας αφήνεις να περιμένουμε ;)

    Γιορτινές φωτεινές γλυκές ευχές <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλε μου.... πουου εισαι????
    Μου εχεις λειψει πολυυυ!!!
    Ευχομαι να εισαι καλα!!!
    Ευχομαι να ειναι καλυτερη η νεα αυτη χρονια κ δημιουργικοτερη!!!
    Περιμενω τα ηλιοβασιλεματα να σε δω να μου γνεφεις απτο Σταυροδρομι των Ονειρων σου.....
    Δυνατη αγκαλια,my precious friend!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Still alive and strong flying through the clouds of life....
    🏞🦅🏞

    ΑπάντησηΔιαγραφή